Re: Kyro II 64MB TV-Out

Autor: HEARTSHADE... (heartshade_at_wp.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 23:18:02 MET

Użytkownik "Wojtek"
> Czy warto ja kupic? Czy do powyzszych zastosowan lepiej wybrac Matroxa
G450
> , Matroxa G400 czy Sapphire Radeona 7000 ?

Powiem tak - testowalem karty:
GF4,R900,XABRE,KYRO2
tutaj w grafice 2d najlepiej radzil sobie Kyro i Xabre.
Co do Tv outu - to wiekszej roznicy nie odczulem pomiedzy np.nimi a R9000.
Zdecydowanie najgorzej wypadl Gf4.
Faktem jest ze testowalem na 28"Tv Sharp,ktory mial juz ...nascie lat i moze
byc
tak ze na nowszym TV obraz inaczej sie zapoda.
Poczytaj o TV oucie w Xabre (Soltek) - dostaje dosyc pozytywne opinie...

HEARTSHADE / XPLOD labs
       xplood_at_sympatico.ca
     We are LamerZ paradise!