Re: Odtwarzanie filmow na Celeronie 600 pod XP

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 08:06:11 MET

Użytkownik "Sander" <sanderSP_AM_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> "Wi" <jwilkans_at_poczta.onet.pl> napisał(a) w wiadomości ...

XP

moze !! RAM'u to ty nie masz nawet dla dzialania XP samego (bez odpalonych
aplikacji)
płyte masz nedzną ale DivX na tym procu powinny chodzic !!
karty grafiki nie dołożysz zadnej bo tej na plycie nie da sie wylączyć
-( (ona kradnie pamiec z RAM wiec ustaw jesli mozna w BIOS raczej malo RAM'u
dla niej !! 8-16 MB góra)
na pewno tez zle to wszsytko jest skonfigurowane !!!

> Raczej nie, ponieważ i810 jest wąskim gardłem.

ha ha - gdzie uslyszales ?? kolo hustawki czy pod trzepakiem ?? idz pobaw
sie do piaskownicy