Re: Który Duron zadziała

Autor: eXterminator (cky_at_wp.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 00:19:47 MET

> Posiadam komputer wyposazony w plyte M807 firmy PC Chip , fsb 100 Mhz ,
> Chipset KT 133 i procesor Duron 700. Chcialbym wymienic procesor i w
zwiazku
> z tym mam pytanie czy na tej plycie zadziala Duron 1300. Jesli nie to co
> moge maksymalnie wstawic. Wedlug instrukcji dolaczonej do plyty Athlon 650
> ~unlimited , Duron 550 ~ unlimited fsb 200 MHz jednak tak moglo byc pewnie
2
> lata temu. Na stronie producenta plyty nie znalazlem zadnych informacji
ani
> aktualizacji biosu.

ja bym sie jak najszybciej pozbyl tej konstrukcji słynnej firmy PcChips :-)

a co do samej płyty i chipsetu to teoretycznie jak kazdy kt133 powinien on
miec mnoznik do 12.5x lub nawet 14x
wiec max wsadzisz tam durona 100x mnożnik
ale ale te nowe durony od 1000mhz sa na nowym jadrze wiec moga nie dzialac
na tej plycie, poszukaj na stronie producenta ( jesli tam cokolwiek jest ) i
sciagnij nowy bios bo bez tego sie nei obejdzie