Jaki skaner?

Autor: Miedzio (miedzio_at_pertus.com.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 00:00:32 MET

Witam

Posiadam skaner ArtiScan 9600/600C ale mam chec zmienic go na cos
lepszego... Najbardziej boli mnie szybkosc dzialania tego urzadzenia
(polaczony przez kabel LPT, czy skanery pod USB dzialaja szybciej?). Czy
mozna spotkac skaner plaski chociaz troszke wiekszy od A4? Dosyc czesto
skanuje ksiazki delikatnie wieksze od A4 i wtedy pojawia sie problem:(
Jednak niedogodnosci zwiazane z wielkoscia mozna by ominac gdyby
tylko skaner znacznie szybciej skanowal... Prosilbym o ewentualne rady
na ten temat (interesuja mnie raczej urzadzenia z pod znaku "ekono",
a nie "power" - chodzi oczywiscie o cene:)

PS. Czasami rowniez skanuje zdjecia, ale sa to zastosowania czysto
amatorskie i obecny skaner spelnial moje wymagania.

--
Pozdrawiam
Miedzio