Re: problemy z matryca w laptopie

Autor: niebiesko_oka (niebiesko_oka_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 22:38:02 MET

Użytkownik Kroger <kroger_at_widzew.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:arjdqv$g32$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Witam,
>
> Jezeli to ntg to przepraszam, nakierujcie mnie na wlasciwa.
> Wczoraj stalem sie posiadaczem (w fazie testow ;)) uzywanego laptopa. Dzis
> zauwazylem niepokojaca rzecz: momentami obraz w dolnej czesci ekranu
migotal
> (podobnie jak w monitorach CRT gdy np za blisko ekranu lezy komorka) W
> innym momencie przy minimalizacji okienka pod win98 obraz zaczal sie
> "rozlewac" na okolo wokol miejsca gdzie bylo otwarte okno. (Efekt
> przypominal rozlanie atramentu badz tuszu z flamastra po kartce, gdy
> [...]
nie spotaklam sie jeszcze z takim czyms , ale osobiscie mi sie wydaje
ze matryca bedzie uszkodzona ! ciekawe czy jest jakaś różnica
jeśli ustawiasz sobie matryce pod różnym kontem ?!

Pozdrawiam
An