Re: Drukowanie na zwyk³ym papierze foto

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 23:00:02 MET

> Mam pytanie - czy mogê drukowaæ na zwyk³ym papierze fotograficznym zamiast
> na takim do drukarek i czy nie spowoduje to zachlapania dysz wskutek
> odbijania siê tuszu od papieru je¿eli by tusz nie chcia³ trzymaæ siê jego
> powierzchni ?

musisz zrobic test na to jak sie trzyma tusz do tego papieru ...
prawdopodobnie przy najwyzszych rozdzielczosciach moze byc efekt rozlewania
sie kropel i zamiast malutkich pikselkow beda wieksze kropy ... pytanie
tylko czy takie rozwiazanie jest tansze niz kupowanie papieru foto do
drukarek ?? przy wiekszych ilosciach ceny spadaja ponizej 2zl a mozna tez
kupic papier o formacie 10x15 lub 9x13 ... a wtedy cena jeszcze spada ...