Re: == Jaki max procet do ABIT-a ???

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 21:42:17 MET

> celeron o zegarze 1GHz = pentium III 650MHz .... w obliczeniach
> zmiennoprzecinkowych ...

nie wiem jakich benchmarkow uzywales - bo mi wychodzilo ze Cel1000 =
PIII800E (oczywiscie nie jest to staly przelicznik tylko usredniam), moze
sie zdarzyc ze w jakims rzadko wykozystywanym procesie Twoj przelicznik
bedzie prwadziwy, ale w typowych domowych zastosowaniach to spadek jest
rzedu 20-25% (i tez nie zawsze) - pomijam wyniki tych wymyslnych benchmarkow
(SysMark itp) ktore maja sugerowac klientowi ze jego procek jest bardzo
slaby i trzeba kupic cos szybszego (czytaj drozszego)

BTW przy wymienionym przez Ciebie quake'u a dokladnie przy QIII Celek 1000
byl szybszy od PIII800E, podobnie przy kompresowaniu mp3 czy to
AudioCatalyst'em, czy to CDex'em z wtyczka Lame, dvix'ow nie robilem wiec
nie wiem - odnosze sie do PIII800E bo z takim moglem porownywac

i jeszcze dodam ze troche skrzydel dodaje chipset - procki byly porownywane
na Abit SA6 - jak wrzucilem Celka 1000 na AsusaP2B (wiadomo BX) w wiekszosci
przypadkow byl szybszy od siebie samego z plyty j.w. o kilka %

pozdrawiam