Re: nieudany upgrade biosu

Autor: ptolemeo (ptolemeo_at_poczta.fm)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 22:32:39 MET

A czy plyta reaguje, czy widzisz jakis ekran po uruchomieniu kompa. Jak nic
nie widac i plyta nie reaguje, to musisz udac sie z nia do serwisu, tam oni
przywroca ja do sprawnosci. Ja za taka usluge zaplacilem 50zl i wiekszosc
serwisow robi ja na miejscu!:)

Uzytkownik "Janusz Maslany" <maslan6_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci