Re: hp 940c zapchane dysze

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 22:16:09 MET

Użytkownik "bochen" <djbingo_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> mam problem nabiłem kartridż czarny c6615n tyszem Jet Tec po pewnym czasie
> zapchały mi sie dysze i zqa nic nie moge ich oczyścić jakos druku jest
taka
> że lepiej nie mówić. poradxcie coś oprócz kupona nowego wkładu bo do tego
> powoli sie psychicznie przygotowywuję, a ha było to pierwsze nabicie

Nie jestem pewny (bo sam jeszcze nie próbowałem), ale może lepiej kupić tzw.
zestaw do próżniowego napełniania - atrament zasysany jest do środka
pojemnika przez dysze jednocześnie je w jakiś tam sposób czyszcząc. Może
ktoś, kto używał takiego zestawu wypowie się jak to jest na prawdę? Czy
głowica w ten sposób napełniana dłużej wytrzymuje?