Re: Szukam dobrej ksiazki o pc

Autor: Daniel (sensei_gp3_at_o2.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 22:10:57 MET

Moim zdaniem nie istnieje takie coś jak ksiązka o PC, na ten temat powstają
tomy i nierzadko aby wyłuskać jakiś temat dokładnie trzeba słono zapłacić za
książkę. Osobiście jestem zwolennikiem samouctwa a jak się czegoś nie wie to
można znaleźć w necie albo zapytać na forum :D, do celów szkolnych istnieje
książka o tytule ZASTOSOWANIE TECHNIKI KOMPUTEROWEJ (niestety nie pamiętam
autora) koszt ok 20 zł opisująca nowe technologie, protokoły sieciowe itp.