Re: ZalmaN -WENTYLATORY

Autor: Szymon (mooscimol_at_go2.NO_SPAM.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 21:15:19 MET

Neo napisał(a):

> CO MYSLICIE O WENTYLATORACH TEJ FIRMY DOKLADNIE CHODZI MI O MODEL 3000.

Po pierwsze nie krzycz (nie pisz dużymi literami).
Po drugie model 3000 to nie tylko wentylator, ale również (głównie) radiator.
Po trzecie to najlepszy wybór jeżeli potrzebujesz cichego chłodzenia i nie
masz za dużo funduszy. U mnie z powodzeniem chłodził w trybie silent Athlona
XP 1900+ na napięciu 1.6V przy otwartej obudowie. Jeżeli miałbyś natomiast
trochę więcej pieniędzy (~140zł) to polecałbym model 6000Al-Cu. Ten sam
AXP_at_2000+ i napięciu 1.75 wygrzewany programem BurnK7 miał prawie 80st.
chłodzony Zalmanem 3000, natomiast po zmianie na model 6000 temperatura nie
przekraczała 68st.

--
Pozdrawiam,
 Szymon                          mailto:mooscimol_at_o2.pl