Elsa 4MB PCI TvOUT - czy warto?

Autor: Matchey (m.tokarski_at_gmx.de)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 19:53:45 MET

Witam!
Mam w obecnej chwili RivaTNT2 Pro AGP bez TV OUT. Zalezy mi na wyswietlaniu
obrazu z peceta na telewizorze (DivX, of course). Nie chce jednak kupowac
zadnej z nowych kart typu Radeon, gdyz zupelnie nie zalezy mi na grach 3D
(nie zalezalo mi przez ostatnie 8 lat, wiec nie sadze, zeby sie to zmienilo)
i nie chce zbyt duzo wydawac na to rozszerzenie sprzetu.
Mam oferte kupna starej karty ELSA PCI z TV OUT za jakies 70 PLN, czy jest
sens dokladania jej jako drugiej w systemie (na PCI)? Czy gra jest warta
swieczki, czy moge liczyc na problemy z zachowaniem sie systemu przy dwoch
kartach graficznych? A moze wogole , jako ze to staroc, doswaidcze wiecej
klopotu niz zysku?

Pozdrawiam!
Matchey