Re: Problemy z uruchomieniem komputera

Autor: Zbyszek Z (zbyniek_at_terramail.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 17:13:36 MET

Uzytkownik "Zbigniew Braniecki" <gandalf_at_alladyn.art.pl> napisal w
wiadomosci news:aq3h5q$q8e$1_at_news.tpi.pl...

> Odpalam z tymi trzema elementami. Wiatraki hulaja, dioda ramu sie pali,
> karta nie idzie. Sprqawdzilem inna karte - nie poszlo.
>
> Nie moge sprawdzic procka na innej plycie, bo nie mam drugiej :(
> Nie moge sprawdzic innego procka, bo nie mam drugiego...
>
> Myslalem, ze moze ktos z tej grupy, mial taki objaw i moze sie podzielic
> doswiadeczeniami :) Albo ma jakies podejrzenia, moje na razie ida w
> strone winy procka, choc to dziwne, bo jak procek spieprzony, to chyba
> wogule nie powinno nic pojsc, prawda?
>
> Pozdrawiam
> Gandalf

zostaw tylko proka, wywal k. graf i ram. zobacz czy z pcspekera pojdzie
jakis dzwiek.
albo np sprobuj z pamieciami bez k. grah
musi isc jakis sygnal z plyty gl. ze nie ma czegos
jak nie to jest uwalony procek albo plyta