Re: Spire vs Titan

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 17:52:19 MET

> Mam pytanko który cooler jest lepszy, chodzi o schłodzenie Athlona 1800XP
> TITAN TTC-D5TB(TC) czy SPIRE COOLER FalconRock II 5F271B1L3 obecnie
posiadam
> w/w Titana i chcę wiedzieć czy opłaca się jego wymiana na Spire.

a co jest nie tak z tym Titanem ze chcesz go wymieniac ???
IMHO nie oplaca sie kupowac Spire (chyba ze od razu wymieniasz wentylator na
jakis markowy np Papst lub Panaflo) poniewaz wentylatory z coolerow Spire sa
kiepskie - niezaleznie czy slizgi czy lozysko kulowe po pewnym czasie
zaczynaja wydawac nieprzyjemny swist, czyszczenie i oliwienie pomaga na
jakies 2-3 tygodnie itd (moze te 80mm mniej ale tez nie ciesza sie dobra
opinia)

IMHO jezeli nie podkrecasz tego procka to ten Titan styka !!!

pozdrawiam