Re: Wykrzyknik na drugim kanale IDE - ?

Autor: fel (hlucasWYTNIJ_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 17:03:42 MET

On Sun, 3 Nov 2002 15:04:28 +0100, "Sander" <sander_at_skrzynka.pl>
wrote:

>Nie widzisz ? :) Ale ja widzę. Nie wszystkie urządzenia pracują
>poprawnie, jak są na jednym IRQ z innym urządzeniem !!!
>U mnie np. Adaptec 2940 UW *musi być sam* na IRQ.
>Różny BIOS różnie przydziela IRQ, może być tak że HPT lub Promise
>mają te samo IRQ co PCI 2, AGP i np. PCI 3 to samo IRQ, itd.

Dzieki za wyklad, ale to nie o to tu chodzi.
Kontroler pracuje na oddzielnym, indywidualnym przerwaniu (kanal
pierwszy na 14, drugi na 15 lub odwrotnie). Jak juz pisalem, nie mam
zadnych konfiktow, nawet tych *ukrytych*, cala reszta sprzetu dziala
poprawnie.
Mam nadzieje ze napisalem jasno :-).

--
pozdrawiam