Msi KT3 ULTRA2 oraz pamię

Autor: Adam (fuzzy_logic_at_go2.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 14:48:07 MET

Jak w temacie - co Sšdzicie o tej płycie.
Obecnie mam MSI (nie wiem co dokładnie ale wiem, że na KT266),
oraz Athlona XP 1600+.
Ponieważ potrzebna mi platforma do grafiki 3D a nie mam kasy, żeby
wydać $$$ na P4, chcę wymienić płytę, zmienić proca na coœ około 2000+,
podkręcić go, kupić jakieœ dobre pamięci (jakie, Kingston?).

Jak oceniacie stabilnoœć tej płyty w połšczeniu z dobrymi pamięciami
i podkręconym procem?

--
Pozdrawiam,
Adam