EPOX HAL

Autor: Pawel Janowski (p.janowski_at_sunrise-tm.com)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 13:30:51 MET

czy Ktos z Was to ma ... ja to mam i mam same problemy ...

AMD 1500xp+
EpoX HAL (z AC97 zalaczonym w biosie) bios 5.29.2002 (najnowszy)
2xENW9504 (siecioki)
Tuner Pixel Vew pak II
SB 128PCI
Matrox G400
4 urzadzenia na USB

ten sprzet mam od pol roku ... co tydzien max miesiac ,muislaem
odreastorowyc system Ghosta (przez TCP/IP) .. a teraz to sie nic nie chce
zanstalowac .. beldy ACPI i nie tylko przy instalacji .. nawet jak wezme
ustawienia z biosa na bezpieczne to tez ... nawet jak instaluje winME to sie
instaluje jakies 5sekund (kopiowanie plikow) i koniec wychodzi z setupa i
nie wywala zadnych bledow ....

Pawel