Re: Duron +plyta

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 12:36:33 MET

Blesso napisał/a...

B> __________________________

B> A co im w tej "nienormalnej " przeszkadza?

 A już ci tłumaczę.
 Jako że znajomych jest dwóch to są dwie płyty:
 1. z athlonem XP (nie pamiętam jakim). Problemy
 - nie chodzi dźwięk (wbudowany pod Win98, a SB 128 pod Win2k - albo
 na odwrót)
 - wiesza się (trochę pomogło poprawienie chłodzenia chipsetu przez
 dodanie silikonu między radiator a chip)

 2. z duronem. Problemy:
 - źle współpracuje z kilkoma Radeonami 7000 (zwisy, resety, nie
 wykrywa karty)
 - sypie się dźwięk (wbudowany)

 To mało? Ja na KT133A nie mam takich problemów. Co więcej, nie znam
 nikogo kto miałby poważne problemy z płytami na tym chipie.

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM609... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]