Re: Jak Wy to robicie :)

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 11:58:40 MET

Jakub Jewuła wrote:

> Prosze bardzo :)
> Zwykly BOXowy - nie przygladalem mu sie zbytnio :)

Czyli akurat bardzo dobry cooler :P
Mint(Titan) czy CoolerMaster?

> Chyba sobie jaja robisz - po to mam silikonowa podkladne,
> zeby nie smarowac badziewiem.

ROTFL
Akurat ta guma do rzucai to badziewie ;)
Ale jak nie zamierzasz podkrecac procka to wystrczy.

> ECS K7VZA - ponoc "niemarkowa"

Raczej low-endowa.

> i mam miec z nia same problemy :) Narazie ich szukam ;)

Zbedne zlosliwosci na dodatek wychodza ewidnetne braki w wiedzy :/
K7VZA to akurat chyba najbardziej udana plyta ECS'a i raczej nie byla
produkowana w farykach pc-shita.

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Menatlity