Re: Pytanko o XP

Autor: Andrzej Pinczuk (andy_at_bsk.wywalto.vectranet.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 11:42:39 MET

prabula_at_interia.pl (Pawel W) napisał(a):

>Andy, glupoty gadasz albo nigdy tego nie robiles
>na starcie dostajesz pelny raport tego co trzeba przeinstalowac
>i tego co nie bedzie dzialac, 99,99% softu chodzi bez problemow
>u nas musielismy wymienic NAV 2001 na wersje 2002

Dla Twojej wiadomosci - robilem i to z malo
zadawalajacym skutkiem. Podstawowe programy
biurowe (a o biurze piszesz chyba) a i owszem
dzialaja, ale wiele problemow pojawia sie, kiedy
chcesz cos wiecej robic niz tylko pisanie w wordzie.
Ja np. mialem problemy z kodekami w systemie oraz
karta tv dzialala tylko tak jak chciala :-P

Andy