Re: Co polecacie za 850zl? Plyta+proc.

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 11:31:32 MET

> Co polecacie kupic? Mam okolo 850zl do dyspozycji. Chcialem
> Celerona 1700, ale slysze same zle opinie...

Od kilki dni mam zestaw jaki Ci zaproponuje:

ECS K7VZA - 200zl z Allegro
Athlon 1.7BOX - 400zl se sklepu
Pamiec 512 SDR - 230zl - sklep
Zostaje dokladnie na flashke - 20zl

Dla porownania 512MB DDR kosztuje ponad 700zl.
Roznica wydajnosci o ile bedzie to zakmnie cie w kilku %.

Sprzet smiga jak rakieta - poza malymi problemami
z uruchomieniem (moje lamerstwo) jest w 100% stabilny
i bardzo wydajny.

AHA - oczywiscie karte audio na plycie wylacz - pomylka.