Audigy2 AD_EXT connector

Autor: Jason Halbert (jason_at_dbx.8m.com)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 02:15:11 MET

Jak pewnie wiecie, Creative wycielo numer I zmienilo pinout
na zlaczu AD_EXT w karcie Audigy2, co uniemozliwia uzywanie
poprzednich LiveDrive'ow i bracket'ow do Digital I/O. Wyczailem
na swoim bracket'cie gdzie co jest, tyle ze nie wiem jaki jest ten
nowy pinout na mojej Audigy2....Moze ma ktos jakies info na temat
tego nowego zlacza? Metoda prob I bledow znalazlem narazie tylko
SPDIFO#0 (front left/right out). Natomiast SPDIFIN#0, czyli to na
czym mi najbardziej zalezy nie moge wyczaic. Wiem ze w SBLive!
i w zwyklej Audigy trzeba bylo zewrzec pin 23 (GPDI#0) do +5Vcc
zeby podniesc go do stanu logicznego HIGH (inaczej wejscie
SPDIFIN#0 nie dziala). Na Audigy2 pewnie jest podobnie, tyle ze
obstukalem to zlacze woltomierzem i na tym zlaczu nie ma nawet
+5Vcc (na poprzednich kartach bylo) a co dopiero mowic o szukaniu
GPDI#0 czy SPDIFIN#0. Potrzebuje tylko 4 piny (+5Vcc, GROUND,
SPDIFO#0 oraz SPDIFIN#0, ale niestety nic samemu nie wykombinuje.

Jesli ktos ma jakiekolwiek info lub pomysl, to bardzo prosze o info.

Z gory dzieki,
Alex

PS. Pinout tego zlacza w SBLive! i pierwszej Audigy juz dawno znam :)
W Audigy2 jest inny i Creative sie przyznaje do tego na swojej stronie.