uzywanie soft cooler'ow

Autor: no-spam (woozi_at_.wp.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 01:29:30 MET

Witam

Mam takie pytanie. Czy uzywanie programowych cooler'ow do chlodzenia
procesora moze wplywac negatywnie na prace calego komputera? i czy
istnieje ryzyko uszkodzenia procesora? a moze warto ich uzywac?
Pytam bo zainstalowalem sobie wlasnie takie cos (prog nazywa sie
KCPUCooler i jak pisza autorzy zajmuje w pamieci tylko ~200 kb) i w
czasie ok. 15 min temperatura procesora (Duron 1,2) spadla o ponad 15
stopni, z poczatkowej 42 do 27 i wydalo mi sie to dziwne.

--
woozi