Re: Co polecacie za 850zl? Plyta+proc.

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 00:04:52 MET

Witam !

Polecam dobrą płyte na KT400 (np. Gigabyte za około 400zł) a za resztę
procesor np. XP 1700+ i dobry wentylator (jeśli szanujesz ciszę do Zalmana)

Ecs nie kupuj bo niestety nie sa to zbyt dobre płyty. Zbyt olbrzymi
jakosciowy rozrzut (od dobrych płyt po wręcz fatalne (problemowe lub odrazu
fabrycznie nie w pełni sprawne).
Słabo wyposazone i niestety mało wydajne ...

Aby nie było , to odrazu mówię że sam ECS K7S5A (to moja 4 płyta ECS K7S5a
(dwie jakie kupiłem byłe uszkodzone (tzn nie działały stabilnie). Sporo się
z nimi namęczyłem , choc powiem że z tej co posiadam jestem zadowolony ale
niestety jest sporo wolniejsza niż płyty bardziej szanowanych producentów.

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///