Re: Radeon 9000 Pro czy 8500LE ? Sklep Sirius...

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Sat 02 Nov 2002 - 22:53:46 MET

> Ostrosc gorsza, moga pojawiac sie cienie literek, wyblakle kolory.
> Ogolnie raczej to widac w wyzszych rozdzielczosciach w 1024x768x32x100
> wszystki karty popwinny dawac dobra jakosc obrazu, niestety nie zawsze
> tak jest :/

Nie przesadzaj. W przypadku kart na chipach ATI 8500 nie ma tak drastycznych
różnic.
Sam używam tego HISa na profesjonalnym monitorze 19" w różnych trybach ,
łącznie z 1600x1200x85Hz i nie narzekam.
Różnica występuje ale głownie od 1280x1024 ale i tak różncie nie są az tak
wiekie jak pomiedzu kartami na układach Nvidii ...

> R7000 szafira.

bez sensu.

Matroxa G400 lub G450.
Rewelacyjna jakosc obrazu 2d jak i wyjście TV (z pełnym RGB)

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///