Re: Sieć ?

Autor: Daniel (sensei_gp3_at_o2.pl)
Data: Sat 02 Nov 2002 - 22:34:40 MET

Co to według Ciebie znaczy był widoczny??? Możesz nie instalowac usługi
udostępniania plików i drukarek, ale twój IP będzie zawsze można
sprawdziić.Ponadto będziesz mógł korzystac z innych usług sieciowych.
Użytkownik "Andrzej Pinczuk" <andy_at_bsk.wywalto.vectranet.pl> napisał w
wiadomości news:kfr5su41d7od9cjlk41vhig79iqbbvdgd0_at_4ax.com...