Re: Radeon 9000 Pro czy 8500LE ? Sklep Sirius...

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Sat 02 Nov 2002 - 21:42:34 MET

Po pierwsze jakbyś poszukał to znalazłbyś odpowiedzi na swoje pytania i nie
musiałbyś pisac a zarazem zaśmiecac grupy ...
Ale odpowiem , a na drugi raz poszukaj w archiwach bo temat jest non stop
wałkowany.

> 1) Jak w temacie. Cena jest wlasciwie identyczna, wydajnosc podobna ? Co
> bedzie lepsze.

ATI 8500LE

> 2) Jezeli 8500LE, to jakiej firmy (zalezy mi na obrazie glownie) Hercules
3d
> prophet czy Sapphire (na 2 wyjsciach na 2 monitory mi nie zalezy) a moze
HIS ?

Hercules oferuje najwyższą jakośco obrazu. His ma trochę gorszą ale za to
oferuje niższą cene.
Wadą HIS jest dość głośny cooler. Ale zawsze można obnizyć mu napięcie (sam
tak zrobiłem) i zrobić z niego strawny dla uszu cooler :-)
Sam mam tego Hisa i działa oki. Nie mam do niego zastrzeżeń , a cena bardzo
atrakcyjna.

jw.

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///