Re: SONY G-220 FD Trinitron

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Sat 02 Nov 2002 - 20:57:28 MET

> Wlasnie ale... ? Ale podobno jakies costam podtrzymujace kineskop.
> Jakies kreski czy co.... Jak to sie ma w praktyce? :-) I czy jest
> jeszcze jedno ale.. ?

To "ale" nie przeszkadza.
"Ale" wazniejsze to wystepujace w moim G200 jasne "haloo"
wkolo bialych, kontrastowych elementow grafiki.
Wkurzalo mnie do ...bialosci ;)
Wiem, ze wystepuje to nie tylko u mnie.

> Zainteresuje sie Iiyama Vision Master Pro (HM704UTC) jezeli nie
> G200.... to chyba podobny wybor jak Mitsubishi?

Chyba zartujesz :)
Mitsubishi bije SOny pod kazdym wzgledem.
Mam w tej chwili 5-letni monitor tej firmy i nie mam do niego
zadnych zastrzezen. Obraz jak krysztal.

Nastepny kupie na 100% Mitsubishi.