Re: Problemy GA-7VAXP

Autor: maarle_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 02 Nov 2002 - 19:41:26 MET

> Zapomnialem dodac, ze na tej plycie pojda nowe Athlony 2800 taktowane szyna
> 166 MHz
> gdyby ktos chcial w przyszlosciprzyspieszac.
>
> Compan

Dzięki wszystkim za opinię o tej płycie. Chyba mnie przekonaliście. Mam jeszcze
prośbę, jak widzicie następujący zestaw, co ewentualnie w nim podmienić i na
co?:
athlon 1900+, GA-7VAXP, segate 60GB 7200, 256MB 333MHz , GE FORCE
4MX 440 MX MB tv-OUT, SB LIVE 5.1,DVD Pionier x16, obudowa COTEGEN 300WAT,
Tytan Cooler, CD-RW Lite On x48/x12/x48.
maar