Re: ! płyta do Athlon !

Autor: Vicky (basia3_at_autocom.pl)
Data: Sat 02 Nov 2002 - 19:20:03 MET

> Moze nie robic kawy? ;)
>
> Za kazdym razem jak kupowalem plyte "na wyrost"
> okazywalo sie, ze dalem sie wycyckac :)
>
> Za pol roku pojawia sie "nowe, wspaniale" technologie
> z napisem "musisz kupic" i bedziesz zmienial wszystko
> poza myszka :)

Wiem że to święta racja .. ale :
Jak kiedys kupie Athlona z obsluga pamieci 333 to moze warto juz dzisiaj w
to zainwestowac
Mam paltopa z bluetooth i dlatego jest mi to potrzebne
Mam z domu urzadzenie ktore dziala z USB 2.0 - wiec znow warto
Internet przez modem kablowy .. wiec znow warto - a raczej trzeba LAN
Chce nabyć Radeona 9700 wiec szkoda nie miec AGP x8
Olac kawe ... jak trzeba bedzie to maz zrobi ;)

Vicky