Re: Belinea LCD 101715 - martwe piksele

Autor: Andrzej Pinczuk (andy_at_bsk.wywalto.vectranet.pl)
Data: Sat 02 Nov 2002 - 16:07:27 MET

"starki" <s0931_at_NOSPAM123WYTNIJpoczta.fm> napisał(a):

>Czy ktos mial do czynienia z tym monitorkeim LCD bo wlasnie go zakupilem
>(via kurier wiec nie mam jak biec do sklepu wziasc inny egzemplarz) i po
>rozpakowaniu okazalo sie za ma jednego martwego piksela, nie wiem czy to
>norma czy poprostu kwalifikuje sie to do wymiany (gwarancja 3 lata).

Zazwyczaj każdy producent ma inne normy mówiące o ilości dopuszczalnych
martwych pixeli oraz ich lokalizacji, możesz być jednak pewny, że przy jednym
wypalonym pixelu nie należy się zwrot na zasadach gwarancji.
Ponieważ jednak - jak wnioskuję - kupowałeś panel zamawiając go
przez sieć czy telefon, prawnie masz zagwarantowane 10 dni na zwrot
przedmiotu bez podania przyczyny. Możesz więc skorzystać z tej drogi.

Andy