Odp: wada monitora?

Autor: zenek (zenek333_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 02 Nov 2002 - 13:34:10 MET

nie wiem, czy wina lezy po stronie monitora. Wspaminalem, ze od pewnego
czasu podobne objawy ma rowniez zestaw stojacy obok (calkiem inny komputer i
calkiem inny monitor) z tym ze w tym przypadku linia przesuwa sie z dolu do
gory..

Użytkownik Konrad Kucharczyk <konradq_at_o2.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aq0eqf$9j9$1_at_news.tpi.pl...