Re: plyta gl. od P4

Autor: mi$iek (misiekpm_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Sat 02 Nov 2002 - 10:05:01 MET

Użytkownik "lukassus" <fshut_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> witam!
> planuje zakup komputera.
> nie weim jaka plyte glowna dobrac do procesora pentium 4 2,4GHz
> (w przyszlosci bym mogl dokonywac zmian)
> i w zw. z tym jaka pamiec operacyjna dobrac, by byla wydajna

Witam

Moj typ to ABIT BE7-RAID
Chipset I845PE. Kontroler RAID Ultra ATA/133, trzy gniazda DIMM obsługujące
pamięć DDR333, 6-kanałowy dźwięk z cyfrowym wyjściem S/PDIF i wsparcie dla
technologii Hyper-Threading. Masz tu wlasciwie wszystko o czym pisal adam.
Tu masz szczegoly : http://www.abit-poland.com/prod_mb_show.php?id=73

--
Pozdrawiam