Re: Komp mi się wiesza. Pomocy!!!

Autor: Jarek (pankot_at_tlen.pl)
Data: Sat 02 Nov 2002 - 08:42:13 MET

Użytkownik "Bartosz" <memphis.bm_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Mam tego kompa od 2 miesiecy, przez te dwa miesiace wiesiłmi sie pare
tysiecy
> razy w sytuacjach np. odaplam jakąś stronkę. Wgrywałem juz różne systemy
> (win98,2000,XP) i nic nie pomogło. Serowniki są w porządku.
> Komp to:
> athlon 1,7xp
> Ga-7VRX
> 256 ddr
> 40 GB B IV
> GAINWARD Ge 3 ti 450(200) GS
> SB LIVE 5.1
> Win Xp sie tez pluł ze ma jakieś problemy z kartą graficzną, i gdzies
> [...]
http://www.gazeta.pl/usenet/

mam tą sama płytę i ten sam miałem problem-pomogło mi dopiero kombinowanie z
przerwaniami IRQ
miałem większość urządzeń nie wiedzieć czemu na przerwaniu 10 i 11
spróbuj wymusić przerwania w biosie lub przełóż karty do innych
slotów ---może ci to pomoże (wgrałem sobie jeszcze nowy bios od wypadku)