Re: Co daje formatowanie niskiego poziomu?

Autor: Adam (ikar_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 02 Nov 2002 - 00:19:52 MET

Użytkownik "Rafał 'R4v' Błachnio" <raist_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Co robi?! Ludzie, co wy tu za głupoty wypisujecie?

W nowych dyskach pewnie tego nie robi, ale wtedy jak bylem zielony totalnie
i sobie zrobilem ta kaszane to zadzwonilem do serwisu i facet mi powiedzial,
ze moge go wyrzucic bo z warstwy magnetycznej nic juz nie zostalo.
Zreszta pozniej szukalem info na ten temat i faktycznie w kilku zrodlach
pisalo, ze wlasnie tak dziala format niskiego poziomu.
Teraz szukam i nic, ale jest troche opisu na
http://217.98.195.69/zones/pc/infos/hdd/ide.html

Zdaje sie, ze panowie z serwisu (duzej ogolnokrajowej firmy) tez mieli o tym
blade pojecie.

Zaznaczam, ze byl to dysk 105 MB.

adam