Re: Co wybrac: Diamond Viper V550 czy RiveTNT2 Model 64?

Autor: Krzysiek Kozłowski (kozik1_at_tlen.pl)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 23:12:13 MET

> Jesli dobrze pamietam, to w budowie byly zaledwie kosmetyczne zmiany, a
> roznica w wydajnosci wynikala z wlasnie szybszych zegarow...
Wcale nie :) Oczywiście szybsze zegary, ale także lepsze (choć ciągle
gorsze od np. GeForce) wspomaganie MPEG. Jeśli się nie mylę, to także
więcej potoków teksturujących (ale nie jestem pewien). Więcej bajerów,
typu Z-bufor 24 bitowy i inne mało użyteczne bzdurki :), ale także lepsza
optymalizacja pod względem pracy z prockami z 3D Now oraz SSE...

Nie są to kosmetyczne zmniany, ale malutkie upgrade'y :))