Re: ECS K7S5A, Athlon 1700+ XP Poblem...

Autor: ---- (encore6_at_interia.pl)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 21:25:53 MET

> wiec jesli masz 98se zainstaluj go tylko dla sprwdzenia czy tak samo sie
> zachowuje

niestety nie mam, jest tylko me, ale ja postanowilem, ze nie mam czasu bawic
sie po raz n-ty w formatowanie i instalowanie systemow! niech sie zajma tym
'fachowcy' a jak nie to poprosze o zwrot pieniedzy i do widzenia..

> bo jesli tak to raczej nie beda to przerwania (zreszta jak sama grafa w
> kompie to raczej nie powinno byc klopotu)_zreszta gdyby to bylo to , to
gry
> by ci sie wieszaly lub byly problemy z uruchamianiem niektorych
urzadzen(np
> drukarka _)

z drukarka jeszce nie probowalem, ale jedyna gra jaka posiadam sie wiesza,
wiec...

> nie pamietam jak w XP w menadzerze urzadzen sprawdzalo sie przerwania (ale
> zapusc sisoft sandre )

sprobuje

> a moze zaptaj na grupie dyskusyjnej dotyczacej systemu ?(moze juz mieli
> taki problem )

pytalem i niestety tylko -<tomek>- odpowiedzial, za co mu dziekuje
dziekuje raz jeszcze

--<e>--