Re: Dyski Maxtora i czujnik temperatury

Autor: .:martin:. (martin_at_megapolis.pl)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 21:18:45 MET

In news:apum72$14k$1_at_news2.tpi.pl,
[RED-689] <rainforest_at_go2.pl> typed:

> Sam zastanawiam sie nad wyborem albo Maxtor DiamondMax +9 120 GB
> (ATA/133, 8MB) albo WD Caviar SE 120 GB WD1200JB 8MB cache i pomimo
> ze nie znalazlem jeszcze testow tego pierwszego po moich kilku
> wadliwych WD postawie na Maxtora. A twoja osobista ocena tego dysku?

Ja mam ta wersje z 2MB cache i 60 GB wiec jest to wersja wolniejsza. Ale
musze przyznac ze i tak pracuje znakomicie. Mialem wczesniej baracude III i
roznica jest dosc znaczna (dodam ze dyski chodzily na ATA100 i maxtor nadal
pracuje na tej predkosci bo moja plyta glowna nie obsluguje ATA133).
Najwieksza roznice widac, przy przenoszeniu plikow miedzy partycjami.
Niestety mankament to tak jak wspomnielem ten czujnik temperatury.

Pozdrawiam. Marcin