Re: jaki 300 W zasialcz?

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 20:11:42 MET

Użytkownik "masium" <masium_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Spalil mi sie zasilacz i chcailbym kupic nowy.
> Ma to byc zasilacz dobry 300W.
> w komputroniku widzialem Hunt Key ATX 300W za 126zl.
> Co sadzicie o nim.
> Co w podobnej cenie lub mniejszej moglbym znalezc.
> Zalezy mi na tym zeby to bym porzadnby zasilacz a nie badziewie, ktore mi
po
> roku siadzie, gdy juz gwarancje strace.

Jesli chcesz kupic porzadny zasilacz odrazu, to bedziesz musial wydac te
okolo 200 zeta. Lepiej dolozyc kaske na poczatku niz pozniej miec problemy.
Ostatnio kupilem 300W zasilacz Enlighta (razem z obudowa, ale jej sie juz
pozbylem) i jestem zadowolony. Zasilacz jest cichutki i ciezki jak cholera.
IMO warto bylo wydac te pieniazki. Ja rozumuje tak, jesli kupie kiepski
300W, to wczesniej czy pozniej przy zmianie procka i grafy na cos nowszego
(bardziej pradozernego) musze kupic kolejny, ale mocniejszy zasilacz. Wiec
po co sobie robic problemy, jesli mozna miec juz zglowy?

p.