SaveDumpy na grach w WinXP...

Autor: Tormentor (var_emreis_at_wp.pl)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 19:06:46 MET

Kiedy gram w gry (all oprocz GTA 3 chyba) to czesto wyskakuje mi niebieski
ekran - ten xp-kowski (mam wylaczone restarty w wypadku bledow) - raz pisze,
ze to przez stery do karty dzwiekowej, raz ze przez win32k.sys innym razem
nie podaje "winowajcy". Na drugim kompie (Celeron 500) mam tez WinXP i gry
chodza pieknie - zero zwisow ani tym podobnych...
Moj config:
Athlon 2000+
Chaintech Apogee 7VJL (zintegrowana dzwiekowa C-Media)
256 DDR 333 MHz
MSI GF4 Ti4200 64 RAM (stery MSI wersja 3000)

--
Tormentor
var_emreis_at_wp.pl