Dziwne dzwieki biosu

Autor: Knight (Knight22_at_onet.poczta.pl)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 15:21:22 MET

Czy moze ktos wie co to moze byc ze moj komputer wydaje caly czas krotkie
rytmiczne dzwieki? Chciałem uruchomic moja stara "maszyne" czyli pentium 166
i nie chce w ogole sie odpalac. Wydaje dzwieki i na monitorze sie nic nie
pokazuje. Zdarzalo mi sie to kilka razy ale zawsze po jakims czasie sam sie
"naprawial" ale pozniej znowu to wracalo. Odlaczalem wszystko po kolei
twardziela, karty, pamiec ale nadal to samo. Prosze o pomoc