Re: ECS K7S5A, Athlon 1700+ XP Poblem...

Autor: ---- (encore6_at_interia.pl)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 13:39:12 MET

> karta dzwiekowa na plycie (podobno po wylaczeniu, divx'y dzialaja)
> AGP 4x wylaczyc i dac na 100/133 sprawdze i dam znac

nic! :((((( oj dawno mnie juz tak pudlo nie wkurzylo, dawno! macie Panowie
jeszcze jakies rady? czego mam zarzadac w firmie, w ktorej kupilem plyte,
procesor i dysk? mowili, ze moga byc problemy z pamieciami, bo roznie
taktowane, ale przeciez po wyjeciu ram 100, ze 133 tez jest problem :(
pozdrawiam

--<e>--