Re: problem z winXP

Autor: pewex (pewex__at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 13:15:03 MET

Użytkownik "Jano" <psidorow_at_elka.pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> A ja najpierw proponuje( jesli ten XP chodzi na kompie z sdi),
> zainstalowac odpowiedni patch do systemu. Poprawia on blad, ktory wlasnie
> w w2k i winxp powoduje takie objawy.
>
> --
> pozdr
> Jano

witam
    pamiec jest ok sprawdzaem tym programem 3 razy
    nie moge wyłączyć w biosie ACPI bo wtedy komp staje jeszcze przed
ekranem powitalnym, jest ciemny ekran i i nic nie moge zrobić
z biosem troche boje sie kombinowac, bo slyszalem ze mozna uszkodzic komp
jesli np. braknie prądu :(
będę instalował jeszcze raz system może to coś pomoże
    co do łatek to zainstalowałem wszystkie dostępne w necie pod XP i nic,
chciałem zainstalować service packa pl 1, ale nie zgadza sie jakis klucz i
nie moge tego zrobić :(
    narazie doraznie, za namową kolegi, zmienilem w biosie dane procesora z
PIII 866(133) na 850(100) i narazie jest git. mam nadzieje ze nie zepsuje
czegoś takim przekrętem
pozdrawiam
PEWEX