realtek alc650 a obciazenie proca

Autor: fishaa (fishaa_at_XXXbox43.gnet.pl)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 12:03:06 MET

Witam
Problem taki: dzwiek charczy podczas maksymalnego obciazenia proca,
nie pomagaja nowe sterowniki, zmiana priorytetow winampa, pluginow,
wizualizacji, zwiekszanie buforow. Podczas maksymalnego obciazenia
zdarza sie mu (alc650) wydac z siebie co jakis czas jakies dzwiek z
zupelnie innej beczki.
System winXP pro i plyta MSI aru - athlonik 1900+
Niestety moj Sblive odszedl do krainy wiecznych dzwiekow z przednim
wyjsciem spalonym i potrzebuje jakiegos zastepstwa..
Jedne z poprzednich sterow mialy taka smiesznostke ze zaznaczenie
jakiegos obiektu w 3dstudio powodowalo juz charkniecie, mam teraz v332
- jest lepiej w 3dstudio jednak to co napisalem na poczatku lekko
denerwuje.
Reasumujac...czy da sie ustawic priorytet chipsetu, sterow na jakis
wyzszy, tak aby nie bylo tego rodzaju niedociagniec? Moze ktos sobie
juz z tym poradzil..bo ja sie mecze i mecze..

z gory dzieki za odpowiedz

pzdr fishaa

--
(---- addicted to chaos ----) +critical mass+