Re: Tasma HDD

Autor: ..:: MaGuArD ::.. (maguard_at_op.pl)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 08:29:52 MET

Użytkownik "bakteria" <bakteria_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> mam takie pytanko : jaka jest roznicz miedzy tasma do dysku twardego
zwykla
> a ATA
Ilosc zyl sie nie zmienia, jednakze sa one (w przypadku ATA-100) ekranowane,
co chroni przez wzjemnym zaklocaniem.

> i czy ma to jakis wplyw na prace dysku
ma, jezeli plyta potrafi rozronic tasme dysk bedzie chodzil na UDMA-1,
jezeli potrafi wykryc, teoretycznie bedzie chodzil na 100, napisalem
teoretycznie, pozniewaz wystapia bledy transferu i operacja bedzie
powtarzana, co i tak spowoduje spowolnienie pracy dysku (nie wiem nawet czy
nie wieksze).
Pozdrawiam

--
  ______oOOo____00___oOOo___        Wszystko co powiesz