Re: VooDoo 3 3000 TV-Out

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 08:14:59 MET

Użytkownik "Zwi" <zwi_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Ogladalem juz wszystkie opcje w moim sterowniku. Z "Enable output to TV"
> korzystam czesto.
_____________________________

Z XP wrocilem na 98SE wlasnie ze wzgledu na sterowniki.
Mam VooDoo 3500TV i juz tracilem chec zabawy w szukanie odpowiednich sterow
do karty i monitora(Samsung 757DFX)
Dopiero po czasie pojawily sie w miare dobre stery ale do XP juz sie
"zrazilem"
w miare dobre i szybkie sa Xpendor drivers,(u mnie dozer chodzil
stabilnie)ale nie moglem zainstalowac np innych sterow (Ami i Ice)
Obraz jednoczesnie na monitorze i TV? hmmmmmm
Nigdy tego nie sprawdzalem _pamietasz ten ster ktory mial taka opcje ?
Sprawdz stery pod win2k, moze one dadza taka mozliwosc

Blesso
PS