pomoze ktos...? :(((

Autor: Adam Polak (polak_at_post.pl)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 08:21:06 MET

Hej

Wczoraj zrobilem sobie (pierwszy raz samodzielnie) upgrade komputera.
Kupilem:

Asus A7V333 FSB266 socket A
Procesor athlon 2000xp
512 ddr
barracuda 4 80gb
Gf4 4200.

Wszysko chodzi pieknie, gry szaleja:) ale jest problem... Komputer sie nie
wylacza ani nie restartuje - tzn.
- jezeli wybiore w windowsie "uruchom ponownie" wiesza sie na planszy "trwa
przygotowania do wylaczenia komputera"
- jezeli wybiore - zamknij system - podobnie jak wyzej

Jedynym sposobem zeby go zrestartowac jest wyjscie do trybu ms-dos i
wcisniecie alt+ctrl+del. Co ciekawe przy probie restartu w ten sposob
podczas pracy windowsa komputer sie "usypia"....

Mam Windowsa 98 (normalny, nie SE) i przedtem wszystko chodzilo wspaniale na
tym samym windowsie.

Siedze od wczoraj i juz powoli szlag mnie trafia...W biosie szukalem,
windows ustawiony jest chyba poprawnie...

pozdrawiam

--
Adam Polak