Re: Abit KT7 + Durak 1200

Autor: tn (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 07:01:58 MET

Użytkownik "rafi" <zr_at_2com.pl> napisał w wiadomości

> skoro kupować procka który jest ostatnim z największych jakiego można
kupić
> do tej płyty to dlaczego nie kupić 1300 ?
>
> Chwileczke były takie Athlony 1400 MHz na szynce 100 MHz i mnożniku 14x.
Czy
> taki procesor nie będzie hulał na tej płycie ?
> rafi

Czytaj dokładnie co napisałem .."ostatnim z największych jakiego można kupić
" bo prawdą jest chyba że nie dostaniesz już 1,2 1,3 ,1,4 ghz z magistralą
100 mhz. Można jeszcze na giełdzie lub w allegro poszukać , ale było ich
bardzo mało na rynku bo w tym momencie wypierały je z magistralą 133 i
pierwsze XP.
pozdr
tn