Re: Dziwna sprawa

Autor: eMsi (maciekc_at_tlen.pl)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 03:54:04 MET

na rachunku za
| komputer ma 128 RAM a w windowsie pisze 63. Nie wiem jak to mozliwe,
podobno
| ma byc 64 a nie 63, juz pomijajac to ze mialo byc 128.

63, a nie 64 - nie jest wiekszym problemem, tak dziala czesc tanszych
pamieci, pare razy sie z tym zetknalem, tez na poczatku nie wiedzialem o co
chodzi, przyjmij od wiadomosci, ze tak jest i juz

co do ilosci, to swego czasu mialem przyjemnosc obcowac z dziennikarka
Gazety Stołecznej (GW) otoz owe dziewcze twierdzilo, ze parokrotnie
zglaszali sie w sprawie "interwencji" klienci kupujacy komputery w
hipermarketach i wlasnie brakowalo fizycznie RAMu, "jak ktos sie nie zna to
jest szansa, ze nie zauwazy, nie?"

zastrzegam, ze w obu przypadkach jest to jedna z wielu mozliwosci

i na koniec: KUPOWANIE KOMPUTERA W HIPERMARKIECIE... - szkoda słów