Re: SiS Xabre 400 - opinie

Autor: HEARTSHADE... (heartshade_at_wp.pl)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 01:04:57 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek"
> Taaa...
> Porownaj sobie obraz w grach z R9000 albo benchmark Codecreatures...
> SiS zrobil tryb TexTurboMode dostepny z poziomu rejestru (ciekawe
> dlaczego? ;) Moza poprawic jakosc obrazu kosztem wydajnosci i to dosc
> znacznie :/ Poki nie poprawia sterownikow to kijem bym nie dotkna :/

Ale nie kazdy gra w gierki...
Pisalem glownie o zaletach karty pod 2D,a tutaj Radek jest cienszy...
Pozatym gdybym mial wybierac karte pod 2D to raczej w takiej klejnosci
1 KYRO 2
2 XABRE
3 RADEK
4 GFORC

Nie wiem jak z Maxtorami - zapewne lepiej,ale o to sie nie otarlem.
Te 4 karty porownalem na identycznej konfiguracji i na identycznym monitorze
jest to "JAK DLA MNIE", choc nie tylko...

HEARTSHADE / XPLOD labs
       xplood_at_sympatico.ca
     We are LamerZ paradise!